Vakantie op Lanzarote

De ruige kust van Costa Teguise

De ruige kust van Costa Teguise

Vorige week scheen eindelijk de zon voor ons. We moesten er wel een paar uur vliegen voor over hebben, maar dat deden we graag. Ons appartement stond op Lanzarote in een klein kustplaatsje, Costa Teguise. En het was een heerlijke week, met veel niks doen, wandelen, aan het zwembad liggen en een paar keer naar het strand.

Maar natuurlijk had ik mijn loopschoenen niet voor niks mee genomen. Omdat het overdag altijd behoorlijk warm is, kwam ik een paar keer ’s morgens al op tijd mijn bed uit om over en/of langs het strand te rennen. Er lag een mooie fietspad van zo’n 2km langs de oceaan, waar je heerlijke heuveltje op-heuveltje af kon lopen en dat fietspad zat dus iedere keer in mijn looproute. Als de golven tegen de rotsen sloegen, kreeg je een fijne verkoelende nevel van zeewater over je heen. Dat was genieten daar.

Helaas is een week snel voorbij en heb ik ondertussen alweer een paar loopjes in mijn thuisomgeving achter de rug. Hoewel de temperatuur hier prettiger is met lopen, mag wat mij betreft de zon toch meer gaan schijnen. Een beetje zonneschijn maakt het leven meteen een stuk vrolijker 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Hardlopen, Lanzarote, Vakantie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Vakantie op Lanzarote

  1. kitty zegt:

    hihi klinkt een stuk beter dan ehhh, ‘andere’ vakanties! Fijn dat je er zo van hebt genoten, daarvoor is het vakantie! Tja dan is een weekje eigenlijk te kort!

  2. Ton zegt:

    Ik heb er in december 2009 trainingskamp (eeh… vakantie met gezin) genoten, terwijl hier overal sneeuw en ijs lag. Dat was lekker, heerlijk trainingen in korte broek en hemdje met de wetenschap dat het thuis ijskoud was!

Geef een reactie

