Sneeuw!!!

Uncategorized, VFF, VFF Spyridon

IMAG0494

Vanmorgen lag er een dun laagje sneeuw in het dorp. En niet dat ik nou zo’n sneeuw-fan ben, verre van dat zelfs! Maar toch kon ik niet wachten om het eens uit te proberen om door de sneeuw te rennen op vffjes. Zou het niet glad zijn? Niet koud zijn?

Dus zodra het licht was, ging ik naar buiten. De 1e stappen waren wat onwennig, maar al snel had ik de smaak te pakken. Houding recht, soepel lopen en genieten. En na een klein uurtje lopen kan ik uit ervaring vertellen: nee, het is niet glad en nee, het is niet koud! Met andere woorden, ik blijf lekker doorlopen op de vff’s 🙂

IMAG0496

Mooi zo in het bos!

3 gedachtes over “Sneeuw!!!

Geef een reactie

