Inknburn pas-sessie

Rokje inknburn, dragonfly

Skirt, dragonfly

Sinds enige tijd, loop ik graag in de kleding van http://www.inknburn.com Mooie functionele kleding, kleurig, voor ieder wat wils, zit goed, staat leuk. Niet dat merken als Nike, Saucony, Adidas, enz enz geen mooie kleding maken, maar vaak is het wel veel van hetzelfde. Inknburn voegt daar meer kleur en variatie aan toe. Het is goed te combineren met de neutrale kleuren, maar wil je helemaal van top tot teen in inknburn gehuld over de wegen en paden rennen, dan kan dat ook.

Inknburn is te bestellen via hun website, maar dan zijn de invoer- en douanekosten erg hoog. Sinds een aantal maanden kun je terecht bij @Inknburn_nl op twitter of Inknburn_nl op facebook. Je geeft jouw bestelling aan hun door, zij bestellen en de invoer- en douane kosten worden samen betaald. Daardoor blijven de prijzen laag. Iedere 1e maandag van de maand is er een bestel ronde, dus als je nog mee wilt doen deze maand, grijp je kans!

Long sleeve, flutter

Long sleeve, flutter

Nu is het natuurlijk zo, dat als je bestelt via een website, je dus niet de stof gevoeld hebt, en niet precies weet welke maat je moet bestellen en hoe zijn de kleuren, op een foto is dat toch anders dan in het echt. Een maattabel op de site geeft uitkomst, maar het is toch anders dan passen in de winkel. Nou, daar hebben de dames achter Inknburn_nl iets op gevonden: pas-sessies door het hele land. En laat nou zo’n pas-sessie op 12 juni a.s. bij mij thuis zijn! Dus woon je in het zuiden van het land en wil je graag eens voelen, passen, lopen in inknburn kleding, wil je de kleuren in het echt zien, wil je weten of combinatie’s met kleding die je al hebt mogelijk is, kom dan langs. Kom kijken, voelen en passen op 12 juni. Meld je wel even aan, zodat ik weet hoeveel koffie en thee ik in moet slaan.

Tot 12 juni? Je bent van harte welkom!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

15 reacties op Inknburn pas-sessie

  1. JP zegt:

    mooi dan kom ik langs

  2. langzaamaan zegt:

    Lijkt mij heel erg leuk, maar wel een boel kilometers bij mij vandaan 😕

  3. Wendelien Schalij zegt:

    Ben benieuwd naar je ervaring!
    Binnenkort nl ook een passessie in Leeuwarden;)

  4. Kitty zegt:

    Leuk!! Jammer dat je zo’n eind weg woont anders kwam ik even (alleen al voor de gezelligheid) langs…

  5. Jacqueline zegt:

    Leuk dat je een passessie organiseert. Helaas voor mij toch iets te ver maar mijn tanktop is besteld… ik ben benieuwd.

  6. Mariëlle van Rooij zegt:

    Hoi Esther! Na een zoektocht op het web naar een Nederlands verkooppunt van deze gave kleding kwam ik op jouw site terecht, ik zie dat je woensdag een pas-sessie hebt? Je woont in het zuiden van het land begrijp ik van je website, waar woon je? Misschien dat ik dan graag even langs wil komen als het ene beetje in de buurt is.

    Groetjes, Mariëlle van Rooij

    • Esther zegt:

      Hoi Marielle,

      Ik woon in Dommelen bij Valkenswaard.
      Je bent van harte welkom. Als je wilt komen, laat het me dan even via deze site of via de facebook pagina van Inknburn_nl weten, dan kan ik je mijn adres doorgeven.

      Groetjes, Esther

  7. Mariëlle van Rooij zegt:

    Hoi Esther ! Ja graag, ik woon zelf ook in Dommelen 🙂 Mijn emailadres is marielle@familievanrooij.nl . Hopelijk lees je dit nog op tijd. Groetjes, Mariëlle

    • Esther zegt:

      Hoi Marielle, de passessie gaat vanavond helaas niet door, door te weinig aanmeldingen. We tillen het over de zomer heen en zullen in september een nieuwe datum prikken. Mocht je voor die tijd iets willen bestellen, dan kan ik je wel in contact brengen met de dames die 1x per maand de bestelling verzorgen. Of je kijkt op facebook bij Inknburn_nl.
      Groetjes, Esther

      • Mariëlle zegt:

        Hoi Esther !

        O dat is jammer zeg ! Ik heb inderdaad gezien dat er 1 x per maand een bestelling wordt gedaan, maar zit dan met de maat….welke te nemen, en ruilen zal dan moeilijk gaan denk ik, heb jij daar ervaring mee?

        De passessie na de zomer zou ik dan graag bij willen zijn, voor de zomer wilde ik graag hun stoere denim hardlooprokje en een top kopen, maar voor het najaar/winter hebben ze vast ook weer veel leuks !

        Ik heb net je blog even zitten lezen, fijn dat je weer helemaal terug bent na je blessure zo te lezen, ik ken het … wat is dat frustrerend als je niet kan doen wat je zo graag doet ! En wat grappig dat je eigenlijk barefoot loopt , mijn enkels zouden dat niet redden denk ik ! En aan de hand van de foto’s kwam je me bekend voor, jij bent de moeder van Margot, toch? Ik ben de moeder van Jesse, die kennen elkaar wel.

        De wereld kan soms heel klein zijn J

        Succes met lopen van de zomer, misschien kom ik je nog wel ergens tegen in de bossen !

        Groetjes, Mariëlle

  8. Anita Monen zegt:

    Hallo Esther,

    Ik zie dat je een passessie hebt gehad van Inknburn. Ik wil graag wat gaan bestellen maar wil graag eerst het materiaal zien en evt passen. Ik woon in veldhoven, vlak bij Dommelen. Is er binnenkort nog zo’n passessie.
    Ik hoor het graag van je,

    Groetjes Anita

    • Esther zegt:

      Hoi Anita.
      Nee, er zijn geen plannen voor een volgende pas sessie. Als je het materiaal eens wilt voelen/zien, dan mag je gerust hier eens langskomen om te zien wat ik heb. Verder kan ik je vertellen dat het prettig materiaal is om te dragen en dat de pasvorm goed is/goed zit.

      Groet, Esther

      • Anita Monen zegt:

        Hallo Esther,

        ik zou graag eens bij je langs komen om de Inknburn kleding te bekijken.
        Kunnen we dat eens afspreken ?

        Groetjes Anita

      • Esther zegt:

        Sorry voor de late reactie, komt oa door de vakantie. Zeker mag je eens langskomen en passen.
        Kun je een telefoonnummer doorgeven, dan bel ik je voor een afspraak.
        Groet, Esther

Geef een reactie

