VeluweZoomTrail en Inknburn fotoshoot

InkNburn, Trailrunning, Uncategorized, VFF Spyridon

wekkerHalf 7 op zondagochtend blijft vroeg!! Maar toen ik eenmaal naast mijn bed stond, viel het eigenlijk toch wel weer mee. En nadat ik nog 83x mijn tas had in- en uitgepakt, wat moest er nou wel en niet mee met dit weer, stapte ik in de auto om naar de VeluweZoomTrail te rijden in Rheden. Zo vroeg is er weinig verkeer op de weg en tegen 9 uur sta ik op het parkeerterrein, vanwaar een bus mij verder brengt naar de startlocatie. Netjes geregeld!

Op het veld bij de start is het een weerzien met vele toppers die gaan vertrekken voor de 52 km, altijd een prima ontspannen sfeertje. Beetje handjes schudden, opmerkingen maken, nieuwe mensen ontmoeten. Maar om half 10 zijn zij vertrokken en is het veld leeg. Ik ga op zoek naar mijn startnummer en een kop koffie. Alle tijd van de wereld nog om me voor te bereiden.

Tegen 11 uur terug naar het startveld, beetje te laat aangezien ik het te druk had met koffie drinken, nieuwe bekenden ontmoeten, praten en in de rij staan bij het toilet, maar toch nog op tijd om mijn tas ergens neer te kwakken, te beslissen dat ik toch maar niet mijn regenjas en rugzak mee ga nemen en op zoek te gaan naar mijn loopmaatje van die dag: Claudette.

Foto van de VZT-fotograaaf.

Foto van de VZT-fotograaaf.

De bedoeling is samen te genieten van deze trail en dat doen we dan ook volop. Na 2 km lopen we al voor de 1e keer verkeerd, maar gelukkig worden we terug geroepen. Na zo’n 8 km lopen we voor de 2e keer verkeerd en die kost ons tijd, geen idee waar we naartoe moeten….. Uiteindelijk toch maar voor de meest logische richting gekozen en pffff, gelukkig na zo’n 500m eindelijk weer een lintje, we lopen dus toch de goede kant op. Later blijkt dat ook hier lintjes waren weggehaald door een “lollige” voorbijganger die het blijkbaar niet leuk vond dat er een stel hardlopers door “zijn/haar” bos gingen.

DSC_0151

Mijn klokje geeft 13km aan als we over de finish gaan. Heerlijk gelopen en genoten van de schitterende uitzichten onderweg. En bovendien gaat zo’n stukje lopen in de natuur snel voorbij met prettig gezelschap.

Na afloop laten we ons nog masseren, heerlijk kneden in die kuiten die het af en toe zwaar hadden onderweg en drinken we nog een kop koffie. Maar daarna moet ik snel verder, naar Rhenen, voor een fotoshoot van Inknburn kleding.

We verzamelen op de parkeerplaats van recreatiepark Kwintelooijen in Rhenen. De groep is al compleet als ik aan kom rijden en ik mag dan ook meteen omkleden in Inknburn sportkleding. Als we allemaal klaar staan, kan de shoot beginnen. Eerst is het nog wat onwennig, mijn 1e optreden als fotomodel, maar algauw is het alsof we het allemaal al jaaaaaaren doen. De fotograaf geeft aanwijzingen, we luisteren braaf en ondertussen wordt er veel gepraat en gelachen.

Vooral als we een nogal steile heuvel op moeten voor een aantal leuke plaatjes. Stoer loop ik omhoog, ha deze trailert draait daar niet haar hand voor om, maar algauw is er totaal geen grip meer en weet ik niet meer hoe ik verder moet. Slik… krampachtig probeer ik met handen en voeten mezelf vast te pinnen op die berg, maar echt lukken doet het niet. Ik glijd langzaam maar zeker omlaag, zelfs mijn tenen in de vff’jes kan ik niet in deze berg begraven voor grip. Er staan een aantal mensen achter me met hetzelfde probleem en ik ben als de dood dat ik wegglijd en hun allemaal omver kegel…. Waarom moest ik ook weer zo nodig voorop omhoog??

Op 1 of andere manier lukt het ons om toch om min of meer rechtop zittende op die berg terecht te komen. Maar echt ontspannen zitten en de aanwijzingen van de fotograaf (beetje naar links, beetje naar rechts) lukt niet. Als ik naar beneden kijk, kan ik alleen maar denken: hoe kom ik hier weer omlaag?? En het liefst rechtop! De fotograaf besluit dat we omlaag mogen komen, want behalve een paar waarschijnlijk geweldige foto’s van een aantal mensen die krampachtig op die berg zitten, zal dit niet opleveren. Op onze kont schuiven we omlaag. Blij dat ik weer met beide benen op de grond sta 🙂 En dat terwijl de aanwezige kinderen rondhuppelen en omhoog klauteren en omlaag dartelen…..Het moet er van onderaf geweldig hebben uitgezien 🙂 Ik ben heel benieuwd naar de foto’s van deze bavianenberg!

Alles bij elkaar was het superleuk om te doen. Poseren, praten, lachen en natuurlijk de Inknburn kleding van dichtbij bekijken en dragen. De kleuren zijn in het echt nog mooier nog dan op de site. En mijn verlanglijstje is dus ook weer wat langer geworden na gistermiddag, gewoon moeilijk om te kiezen wat ik komende week wil bestellen.

Inknburn

Foto gemaakt door Freek

Deze foto is de 1e die we te zien krijgen. Het zal niemand verbazen dat we vooral rokjes, korte broeken en singletjes hebben gefotografeerd. Het heeft dan ook alles te maken met de Inknburn aanbieding van komende maand. Wil je nog leuke sportkleding bestellen, houd dan de site van Inknburn_NL op facebook of twitter in de gaten!

6 gedachtes over “VeluweZoomTrail en Inknburn fotoshoot

  1. Eikels heb je overal. Lintjes weghalen, hoe sneu 😦

    Hartstikke leuke hobby heb je toch: een fotoshoot. Helaas is Inknburn niet helemaal aan mij besteed maar ik vind jullie er echt superstoer in uitzien. Echt vet.

  2. VeluweZoomTrail is een goed oefening voor de trail des fantomes!! .Ik ben benieuwd over de ander fotos van de fotoshoot! de short dat je draagt heb ik hem gekocht! super gaaf!! Dus nu ben je een loopster en een model 🙂

  3. Toch een beetje triest die types die lintjes weghalen… Gelukkig is het toch nog goed gekomen 🙂 Ik ben reuze benieuwd naar de rest van de foto’s, deze is iig erg leuk!

Geef een reactie

