Kerstoverpeinzingen

Uncategorized

 

images (26)

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar het lijkt alsof ieder jaar weer sneller gaat. Het idee dat het nu alweer kerst is, dat ook dit jaar alweer bijna voorbij is, is gewoon niet normaal meer. Mijn moeder zei het lang geleden al: hoe ouder je wordt, hoe sneller de tijd gaat. Toen geloofde ik haar natuurlijk niet, maar met het verstrijken van de jaren, weet ik dat ze gelijk had en heeft. Zo begin je aan een nieuw jaar, vol nieuwe kansen en uitdagingen en zo is dat jaar alweer voorbij.

images (22)

Afgelopen jaar is een goed jaar geweest. Gezondheid voor al die me lief zijn. Geen naasten die veel te jong overleden, zoals in voorgaande jaren. Verdriet om veel te vroeg overleden vrienden slijt weer iets verder, hoewel ik sommigen in gedachten nog steeds vaak tegen kom, soms zelfs hele gesprekken met ze voer. En vooral in deze tijd denk ik vaak aan hen en zeker ook aan hun gezinnen en besef dat ik heel gelukkig ben. Dat ik wel mijn kinderen mag zien opgroeien tot (bijna) volwassen mensen, dat is super om mee te mogen maken! En daarbij ben ik trots op mezelf, dat ik (samen met hubby, ere wie ere toekomt!) er 3 mooie mensen van heb gemaakt!

All I want for Christmas… nee, is niet you you you. All I want is gewoon doorgaan zoals het leven nu gaat. Dat iedereen gezond mag blijven, want no matter what, gezondheid is het allerbelangrijkste! Voeg daarbij wat liefde en  geluk en het plaatje is wat mij betreft compleet.

Ik wens jullie een vrolijke, gezellige kerst!

images (30)

6 gedachtes over “Kerstoverpeinzingen

Geef een reactie

