Mevrouw de ambassadeur

ambassadeur

Vandaag werd het officieel aangekondigd: ik ben 1 van de 5 ambassadeurs van Vibram Five Fingers. Nadat ik vorige week een mail kreeg van Marjolein (van TCK Sports Group, importeur van 0.a. vff, Injinji en X-Bionic in Nederland) met de vraag of ik interesse had, was ik direct heel enthousiast. Samen met Paula, Paul, Camiel en Jeroen ben ik ambassadeur van een mooi sportmerk. Het komende jaar zullen we laten zien, merken en voelen hoe prettig het is om op vff’s te lopen.

Samen met Paula, Paul, Camiel en Jeroen gaan we het komende jaar het 1 en ander organiseren op het gebied van hardlopen op vff’s. Een voorbeeld hiervan is de funrun. De bedoeling is om niet-vff-lopers de schoenen te laten ervaren dmv een clinic. Aansluitend kan er daarna op eigen schoeisel een stuk gezamelijk gelopen worden. De funrun zal steeds op een andere locatie gehouden worden, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om de vff’s uit te proberen, zonder hiervoor een takke-eind te hoeven rijden. Na afloop kunnen we dan (op eigen kosten) samen nog iets drinken.

Paula en Marjolein hebben in het verleden al diverse funrun’s georganiseerd en dat zullen we in de toekomst vaker gaan doen. Zeker weten dat er heel wat verstokte dikke-zolen-lopers na het ervaren van lopen op vff’s zullen begrijpen hoe fijn het is om op vff’s te lopen. Zodat opmerkingen als: zooohooo, knap hoor dat je daarop loopt, snel tot het verleden zullen behoren. Er is niks knaps aan, het loopt gewoon echt het prettigste! En het komende jaar, zullen we jullie daarvan overtuigen 🙂

 

 
Dit bericht werd geplaatst in VFF, VFFambassadeur, vibram five finger. Bookmark de permalink .

3 reacties op Mevrouw de ambassadeur

  1. Zoals ik al zei: “een goede keuze van Vibram jij als ambassadeur”

  2. langzaamaan zegt:

    Nou, mevrouw de Ambassadeur, ik weet zeker dat ik minimaal 1x met de funrun mee ga doen! Lijkt mij erg leuk!!

  3. toontje34 zegt:

    Gefeliciteerd mevrouw de Ambassadeur een goede keuze lijkt mij 💐👍

Geef een reactie

