Plannen plannen plannen

En ja, als dan die zin weer terug is, het doel gezet is, dan wordt het tijd om te plannen. Want een 80 km lopen, dat doe ik niet zomaar, daar moet toch echt wel gericht over nagedacht worden. En na het denken volgt natuurlijk het lopen! Hoe wil ik het doel bereiken? Hoe ver wil ik lopen in de voorbereiding? Wil ik wedstrijden lopen en zo ja, welke? Wil ik weer iedere zondag urenlang lopen, of ga ik dat in 2 delen splitsen, op zaterdag een paar uur en op zondag een paar uur? Mijn brein maakt weer overuren. Inschrijven was makkelijk, nu de uitvoering nog!

bergVoor de komende 3 maanden heb ik paar tussendoelen uitgekozen. Iedere maand een marathon-afstand. Over 2,5 week al de eerste marathon (oeps, ben niet echt getraind voor die lange afstand….) Maar samen met Limburgs Zwaarste Dames gaat het me lukken. Voordeel van weinig trainen is uitgerust aan de start staan, zal ik maar denken ūüôā En ach, ik heb 9 uur de tijd voor deze marathon, dat zou in theorie toch wel heel ruim moeten lukken!

beartrail_2016_web_fotoDaarna het NK Barefoot bij de BearTrail, 39 km. De kans om eens mee te doen aan een NK greep ik natuurlijk aan. Oefenen op het volkslied is niet nodig, tegen de tijd dat ik over de finish kom is de prijsuitreiking al geweest, maar toch heeft het wel wat. Meedoen aan een NK….. ik…. wie had dat ooit gedacht? ¬†ūüėČ

header.pngIn november een marathon met Kitty, eindelijk weer eens samen lopen en blijkbaar gaan we dan ook oefenen in samen te zingen. Dat schijnt te helpen om verder te kunnen lopen. Mocht je de TisvoorNiks lopen en rare geluiden horen in het bos: dat zijn wij!

slider-bello-gallicoDan in december de Bello Gallico, een 45 km trail. Een paar km meer, een klein stapje vooruit in de kilometer-opbouw zullen we maar zeggen. Een nieuwe trail, maar ik heb er hoge verwachtingen van.

h10ouyvl0txh-600x338

Nog een keer, nog een keer!

De komende maanden zal ik de agenda voor januari/februari gaan vullen. Dan moeten de kilometers nog verder omhoog. Tips voor leuke wedstrijden zijn welkom. Ergens in januari een 50km (DFW van RFR?), dan begin februari nog een keer en eind februari nog maar een keer (de 50 van Tiny?). Dat moet me toch naar die 80 brengen, niet dan?? Ik dacht het wel!

 

Nog een half jaar. Doel gezet, plannen in de maak. Rustig opbouwen, blessurevrij blijven en dan met vertrouwen starten in Parijs. Om uiteindelijk te finishen op die Eiffeltoren! Je moet er wat voor over hebben om na al die jaren onder het ding door lopen en omhoog kijken, nu eens naar beneden te kunnen kijken!

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Plannen plannen plannen

  1. Yep… er moeten meters gemaakt worden.

  2. ikittig zegt:

    Weet je dat ik in al die jaren dus nog nooit OP de Eiffeltoren ben geweest??? Het moet dus wel!

Geef een reactie

