Ecotrail de Paris 2017

 

eco-trail-parisBijna een jaar geleden stonden Kitty en ik onderaan de Eiffeltoren. Tevreden over onze 50km, die eindigde naast die toren. En vol verlangen kijkende naar die bikkels die mochten finishen op de 1e etage. We zeiden niet veel tegen elkaar, veel te moe, maar we wisten beiden wat we wilden. Ook daarboven finishen!

Toen leek 18 maart 2017 nog zover weg. Tijd zat om te trainen, tijd zat om mezelf klaar te stomen voor een 80km loop. Tijd zat om mijn lijf en vooral mijn kop voor te bereiden op 80 km lopen. Maar tijd vliegt. Heel snel. Te snel. En dan is dat jaar aftellen nog maar een paar dagen aftellen. Nog maar 2 weken voor we vertrekken, nog maar 16 dagen voor we starten. Nog maar 17 dagen en we weten hoe dit avontuur is geeindigd.

parcoursIk maakte een mooi plan. Een schema, hoe ik naar deze 80 km toe wilde trainen. Op papier zag het er top uit. Maar zoals wel vaker, bleek dat theorie en praktijk niet geheel op elkaar aansloten. Het werd een voorbereiding met hindernissen. Mijn mooie schema werd wel 10x omgegooid, niet uit eigen keuze, maar door de omstandigheden. Het werd een voorbereiding die ik graag anders had gezien, maar het loopt zoals het loopt en het gaat zoals het gaat.

De kilometers zijn gemaakt  en de taperperiode is aangebroken. Ik zal het moeten doen met deze voorbereiding. Het enige waar ik nu nog iets invloed op heb is uitgerust, fit en gezond aan de start staan. En dan de knop omzetten, de gedachten op finishen bovenop die Eiffeltoren en GAAN!!

hqdefault

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Ecotrail de Paris 2017

  1. langzaamaan zegt:

    Het gaat je zeker lukken Meis! Je bent vastbesloten, zelfverzekerd en goed getraind 😃 Top vrouw 👍🏻

  2. Heel veel succes gewenst!

Geef een reactie

