Zwart gat?

Het jaar is nog nauwelijks 3 maanden oud en mijn doel voor 2017 is al achter de rug. Wat rest zijn de geweldige herinneringen en foto’s aan een mooi weekend. Een doel waar ik een half jaar naartoe werkte met wat ups en downs, maar over het algemeen was het een mooie reis, waarvan ik gewoon alleen de goede dingen onthoud en de rest lekker vergeet.

blog-zwartgatWat daar naast overblijft is een zwart gat, een stukje doelloosheid. Want wat te doen na een 80 km? Nog verder lopen? Eigenlijk vond ik dit wel ver genoeg. De ruigere trails opzoeken? Mwah, wat mij betreft hoeft het niet veel ruiger en dat terwijl ik deze Ecotrail niet eens als een echte trail bestempel.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil. Alleen wat ik niet wil.

Wat ik moet doen is een nieuw doel uitzoeken. Een trapje om uit dat zwarte gat te klimmen. Een nieuw doel samen met Kitty. Natuurlijk, met wie anders?? Vage plannetjes zijn al gemaakt. Maar die zijn pas voor volgend jaar en er staat nog niks vast. Suggesties zijn dus welkom 😉

Voor nu ben ik ook wel blij met een stukje rust en niets hoeven. Want mijn been, die het tijdens de Ecotrail wel volhield, presenteert me nu de rekening. Ik kan lopen, korte stukjes, maar na z’n 5 km voel ik het toch wel. En dan niet de kuit/achilles alleen, nee, het trekt door tot mijn heup. Niets ernstigs, maar wel aanwezig en reden genoeg voor me om het te houden bij rondjes “rundum hause”. Een in het verleden regelmatig gewaarschuwd mens telt voor 2 ofzo.

Maar ik kan er niet mee zitten. De medaille hangt nog steeds op een prominente plek in de kamer en mijn finishershirt wordt veel gebruikt voor alle andere sporten. Het is goed zo. Herstellen, vage plannetjes maken, tijd voor andere sporten en even geen druk en niks moeten. Nu ik eraan begin te wennen voelt dat ook wel eens fijn 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zwart gat?

  1. Inderdaad lekker naar je lijf luisteren. Evengoed: sterkte 👍🏻😊

Geef een reactie

